Zlecenie Poszukiwania
Jak będzie wyglądała nasza współpraca ?
Krok 1 : Zlecenie poszukiwania
Poszukiwanie możesz zlecić za pośrednictwem formularza umieszczonego obok, telefonicznie : 91 484 22 84 lub podczas wizyty w naszym biurze.
Określ dokładnie jakie kryteria powinna spełniać nieruchomość jakiej szukasz oraz jak zamierzasz finansować jej zakup. Jeśli będziesz posiłkował się kredytem warto już na tym etapie zbadać swoją zdolność kredytową. Oszczędzi to wiele czasu i nieporozumień. Współpracujemy z większością Banków udzielających kredytów hipotecznych. Skontaktuj się z naszym doradcą i zapytaj o możliwość sprawdzenia zdolności kredytowej .
Określ dokładnie jakie kryteria powinna spełniać nieruchomość jakiej szukasz oraz jak zamierzasz finansować jej zakup. Jeśli będziesz posiłkował się kredytem warto już na tym etapie zbadać swoją zdolność kredytową. Oszczędzi to wiele czasu i nieporozumień. Współpracujemy z większością Banków udzielających kredytów hipotecznych. Skontaktuj się z naszym doradcą i zapytaj o możliwość sprawdzenia zdolności kredytowej .
Krok 2 : Podpisanie umowy pośrednictwa
Usługi pośrednictwa wymagają zawarcia umowy w formie pisemnej. Umowa zawierana jest podczas Twojej wizyty w naszym biurze lub przy okazji pierwszej prezentacji. Umowa pośrednictwa określa nasze wynagrodzenie ( nasz cennik ) oraz kiedy jest ono płatne. Dla Ciebie zaś jest gwarancją bezpiecznego zakupu i kompleksowej obsługi. Jako biuro działające legalnie i od wielu już lat posiadamy ubezpieczenie które dodatkowo chroni Ciebie w przypadku zakupu nieruchomości posiadającej wady prawne. Wynagrodzenie dla biura płatne jest dopiero w sytuacji gdy zdecydujesz się na zakup nieruchomości wskazanej przez nas. Sama prezentacja nieruchomości nie obciąża Cię żadnymi kosztami. Wynagrodzenie płatne jest w proporcjach : 50% przy umowie przedwstępnej sprzedaży, 50% przy umowie przyrzeczonej.
Krok 3 : Przedstawienie ofert spełniających Twoje kryteria
Nasz doradca na bieżąco będzie monitorował rynek i przesyłał Tobie oferty spełniające Twoje kryteria. Oferty przesyłane będą pocztą elektroniczną lub za pośrednictwem dedykowanej dla Ciebie przestrzeni za pośrednictwem której będziesz mógł się kontaktować z Twoim opiekunem, oceniać i komentować umieszczone tam oferty oraz śledzić każdą zmianę ceny i aktualność tych ofert. O każdej nowej ofercie umieszczonej w twojej przestrzeni będziesz informowany pocztą elektroniczną.
Krok 4 : Prezentacja nieruchomości & wskazanie adresowe
Gdy wybierzesz oferty które chcesz zobaczyć Twój opiekun zorganizuje ich prezentację w terminach dogodnych dla Ciebie. Przed każdą prezentacją otrzymasz do pokwitowania wskazanie adresowe prezentowanych nieruchomości. Jest ono załącznikiem do umowy pośrednictwa, która ma zastosowanie jedynie do tych nieruchomości których adresy zostały Tobie udostępnione przez Ryzo Nieruchomości. Każda prezentacja odbywa się przy udziale Twojego doradcy który będzie służył Tobie radą i odpowie na pytania dotyczące prezentowanych nieruchomości.
Krok 5 : Negocjacje ceny i warunków zakupu
Kiedy już wybierzesz odpowiednią nieruchomość Twój doradca opracuje z Tobą strategię negocjacyjną tak abyś ją nabył na jak najbardziej możliwie korzystnych warunkach
Krok 6 : Umowa rezerwacyjna. Protokół uzgodnień
Po osiągnięciu porozumienia z sprzedającym zostanie podpisany protokół uzgodnień lub umowa rezerwacyjna. Oba te dokumenty mają na celu spisanie wypracowanych warunków transakcji, które będą nadawały kształt przyszłej umowie przedwstępnej sprzedaży i umowie przyrzeczonej.
Krok 7 : Sprawdzenie nieruchomości
Zanim podpiszesz umowę przedwstępną sprzedaży lub umowę przyrzeczoną sprawdzimy wybraną nieruchomość pod względem prawnym i zbierzemy niezbędne dokumenty do transakcji tak abyś nabył ją bez żadnych obciążeń i wolną od wad prawnych
Krok 8 : Umowa przedwstępna sprzedaży
Jeśli z jakiś powód nie jest możliwe zawarcie od razu umowy sprzedaży ( np. zakup będzie częściowo z kredytu ) podpisywana jest umowa przedwstępna. Dopuszczalne są dwie formy : notarialna oraz cywilno-prawna. O różnicach pomiędzy tymi umowami i zakresie ich ochrony opowie szczegółowo Twój doradca tak abyś mógł wybrać formę która będzie Tobie bardziej odpowiadała. Z zawarciem umowy przedwstępnej wiąże się zazwyczaj konieczność wpłaty zadatku. Jego wielkość ustalana jest zawsze indywidualnie w drodze negocjacji z sprzedającym. Na tym etapie następuje płatność wynagrodzenia dla biura w wysokości 50%.
Krok 9 : Kredyt hipoteczny
Jeśli finansujesz zakup z kredytu możemy pomóc w jego uzyskaniu. Od wielu lat zajmujemy się pośrednictwem kredytowym i współpracujemy z większością Banków. W jednym miejscu załatwisz wszystkie formalności bez konieczności chodzenia od Banku do Banku. Otrzymasz ofertę kilku Banków i wybierzesz najkorzystniejszą dla siebie.
Krok 10 : Umowa sprzedaży
Gdy obie strony transakcji są gotowe do zawarcia umowy sprzedaży następuje jej podpisanie w wybranej kancelarii notarialnej. Oczywiście jesteśmy przy tym aby dopilnować że wszystko przebiegło zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami i zadbać o odpowiednie zapisy w umowie. Twój doradza poinformuje Cię również gdzie , w jakim terminie i z jakimi dokumentami powinieneś się udać po zakupie nieruchomości . Po podpisaniu umowy sprzedaży następuje płatność pozostałej kwoty wynagrodzenia biura.
Krok 11 : Protokół przekazania
Uczestniczymy w przekazaniu nieruchomości. Sporządzamy niezbędne protokoły zawierające stany liczników oraz przygotowujemy odpowiednie wnioski niezbędne do zawarcia umów z dostawcami mediów.